چطوری میشه

آیا باید در رویداد بعدی وردپرس محلی شرکت کنید؟

آیا باید در رویداد بعدی وردپرس محلی شرکت کنید؟

به طور خلاصه؟ آره. اما این یک پست خیلی هیجان انگیز ایجاد نمی کند، حالا اینطور است؟ با این حال، این حقیقت است و اگر در مورد وردپرس جدی هستید، می توانید از حضور در رویدادهای محلی بهره زیادی ببرید. امروز مدتی را صرف بررسی مزایای حضور و آنچه می‌توانید از این تجربه به‌طور کلی به دست آورید، بپردازم.

مزایای عمومی

Matt Mullenweg at WordCamp San Francisco

ابتدا، ممکن است از اینکه در کنفرانس‌هایی از این دست با چند حرکت دهنده و تکان دهنده مواجه خواهید شد، متعجب شوید. همانطور که WordCamp می بالد، “این ملاقات با سخنرانانی که در کنفرانس‌های گران‌قیمت صنعت وب مانند South by Southwest حضور دارند، غیرمعمول نیست.

و در حالی که بسیاری از کنفرانس‌ها نام‌های بزرگی را جذب نمی‌کنند، گاهی اوقات چیزی که می‌گیرید حتی بهتر است. شما می توانید با انواع طراحان و توسعه دهندگان وب که بر روی انواع پروژه ها کار می کنند ملاقات کنید، که بسیاری از آنها دقیقاً در شهر شما زندگی می کنند.

و حتی در رویدادهایی بدون قدرت ستاره، ارزش این را دارد که فقط جامعه وردپرس محلی خود را در «واقعی‌ترین» و پرشورترین شکل آن تجربه کنید. این رویدادها عمدتاً توسط افراد محلی برگزار می‌شود که واقعاً به وردپرس اهمیت می‌دهند، و هیچ راهی برای اندازه‌گیری سود غوطه‌ور شدن در محیطی پر از افرادی که همگی برای هدفی که به آن علاقه دارید گرد هم آمده‌اند، وجود ندارد.

اما اگر تجربه کافی ندارید نترسید. اکثر این رویدادها برای استقبال از افراد در هر سطح مهارتی از راه خود خارج می شوند. در واقع، اگر در وردپرس تازه کار هستید، شرکت در یک گردهمایی با افرادی که از این طریق امرار معاش می کنند، ممکن است تنها انگیزه ای باشد که برای ارتقای کارتان به سطح بعدی نیاز دارید.

و اینها را با یکی از رویدادهای تجاری معمولی و شرکتی خود اشتباه نگیرید. بیشتر کنفرانس‌ها حتی بعد از مهمانی‌ها و رویدادهای شبکه‌ای برگزار می‌کنند که به شما امکان می‌دهد تا در یک محیط غیررسمی‌تر با شرکت‌کنندگان خود آشنا شوید. به دلایل بیشتری نیاز دارید؟ متوجه شدید!

شبکه سازی

نه تنها اطلاعاتی را از افراد دیگر به دست خواهید آورد، بلکه خودتان نیز می توانید آن را ارائه دهید. اگر یک توسعه دهنده یا سازنده وب سایت هستید، چه راهی بهتر از تعامل یک به یک با افرادی که می شناسید علاقه مند هستند، برای تبلیغ خدمات خود وجود دارد؟ این یک راه مطمئن برای سرکوب کردن تجارت است.

اگر برنامه‌ای برای شبکه‌سازی دارید، ابتدا حتماً اردک‌های خود را پشت سر هم قرار دهید. این بدان معناست که نمونه کارها را با بهترین آثارتان از قبل مرتب کرده و در جایی با یک URL آسان برای به خاطر سپردن پست کنید که بتوانید در مورد آن به مردم بگویید. این بدان معناست که اگر قبلاً این کار را نکرده اید، کارت ویزیت را چاپ کنید. و همچنین به این معنی است که از قبل روی معرفی و راه اندازی آسانسور خود کار کنید تا زمانی که زمان فروش خدماتتان فرا می رسد، روی حرف های خود دچار مشکل نشوید.

یافتن کار

این به شبکه ارتباط دارد، اما شایستگی بخش خاص خود را دارد. بیشتر فرصت‌های کاری که در همایش‌ها پیدا می‌کنید، از طریق گفتگوی یک به یک با افرادی است که برای پروژه‌های خود به کمک نیاز دارند. از طریق این تعامل واقعی و رو در رو است که شما این شانس را دارید که واقعاً مشتریان بالقوه را جذب کنید و از شخصیت خود برای جلب نظر آنها استفاده کنید.

اما حتی اگر این نوع تعامل مورد توجه شما نباشد، بسیاری از کنفرانس‌ها تابلوهای شغلی را ارسال می‌کنند و به شما دید کلی بهتری از فرصت‌های توسعه وردپرس و طراحی وب در منطقه خود نسبت به آنچه که حتی با مرور انواع آنلاین آن می‌توانید داشته باشید، می‌دهد. یکسان. این تخصصی، متمرکز، و برای شرکت کنندگان طراحی شده است.

سخنرانی

WordCamp Lectures

کنفرانس ها، مانند اکثر نمایشگاه های تجاری، متخصصان برجسته ای را در توسعه و استفاده از وردپرس ارائه می دهند. این متخصصان در مورد چگونگی ایجاد مشاغل و نحوه انجام کاری که انجام می دهند، سخنرانی می کنند. توانایی دیدن اینکه چگونه آنها در برابر چالش‌های خاص استقامت می‌کنند، یا اینکه چگونه فرآیند کاری خود را طی می‌کنند، بسیار ارزشمند است.

حتی ممکن است در نهایت با جنبه‌هایی از طراحی وب آشنا شوید که قبلاً فکر نمی‌کردید مطالعه کنید. ممکن است فردی که در کل این فرآیند متخصص است، به این نتیجه برسد که کلید مشکلی که داشته اید در جایی است که هرگز فکر نمی کردید به آن نگاه کنید. به عنوان مثال، اگر همیشه بیشتر بر روی جنبه فنی توسعه وب متمرکز بوده اید، ممکن است شرکت در سخنرانی هایی در مورد اینکه چگونه روش های سنتی طراحی گرافیکی را می توان در وردپرس اعمال کرد، کمک کند. و این فقط یک مثال است. خیلی های دیگر هستند!

Talking Shop

اما فکر نکنید که این فقط ارائه های ویژه ای است که برای آنها آمده اید – فقط با صحبت با شرکت کنندگان دیگر می توانید چیزهای زیادی در مورد تجارت خود بیاموزید. بسیاری از آنها ممکن است در نهایت به اندازه افراد پشت تریبون آگاه باشند، و اگر خوش شانس باشید، ممکن است یک مربی یا همکار جدید پیدا کنید.

هیچ راهی بهتر از تعامل یک به یک برای یادگیری هیچ مهارتی وجود ندارد. کار در انزوا می تواند بسیار دشوارتر از زمانی باشد که کسی در کنار شما باشد تا به شما کمک کند. رویدادهایی مانند این اغلب به شما کمک می‌کنند دوستانی پیدا کنید که در آینده می‌توانند منابع حمایتی باشند.

اطلاعات در مورد ویژگی های جدید

در رویدادهای محلی نیز می‌توانید نمایش زنده آخرین به‌روزرسانی‌های وردپرس و افزونه‌های آن را دریافت کنید. همچنین خواهید دید که در معرض جنبه‌هایی از وردپرس و ویژگی‌هایی قرار می‌گیرید که شاید هرگز فکر نمی‌کردید از آن‌ها استفاده کنید، یا چارچوب‌های شخص ثالثی که هرگز توضیح آن را ندیده‌اید.

چگونه این رویدادها را پیدا کنم؟

WordCamp، بزرگ‌ترین نام در مورد کنوانسیون‌های وردپرس، ده‌ها رویداد را در سراسر جهان برگزار می‌کند و نیاز به توجیه هزینه‌های صدها نفری برای سفر به آن سوی کشور برای شرکت در یکی از آن‌ها را نفی می‌کند. زمان‌بندی کامل WordCamp را می‌توانید در وب‌سایت آنها پیدا کنید.

یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های رویدادهای WordCamp نوار Genius است – بله، درست مانند آنچه در Apple Store وجود دارد – که در طول مدت کنفرانس کار می‌کند و برای تمام سوالات مرتبط با WP شما یک فروشگاه یک‌جا ارائه می‌کند. .

رویدادهای WordCamp عموماً بسیار مقرون به صرفه هستند – معمولاً در محدوده 40 تا 60 دلار برای کل آخر هفته – و با این قیمت، تقریباً می‌توانم تضمین کنم که بازدهی کلانی در سرمایه‌گذاری خود خواهید دید.

اگر می‌خواهید کوچک‌تر شروع کنید، می‌توانید به جای کنفرانس در یک جلسه محلی شرکت کنید. به هر حال، آنها اغلب و به طور منظم‌تر اتفاق می‌افتند، بنابراین ممکن است بخواهید تنها به همین دلیل با یکی از آنها شروع کنید. همچنین، آنها معمولا رایگان هستند – بنیاد وردپرس برای بسیاری از آنها حقوق سازمان دهنده را پرداخت می کند، به این معنی که آنها مجبور نیستند هزینه ها را به شما منتقل کنند. بنابراین اگر می‌خواهید پیش‌نمایش صحنه وردپرس محلی خود را بدون نیاز به خمیر کردن برای آن پیش‌نمایش کنید، می‌توانید یکی از آنها را بررسی کنید.

WP Meet Montreal

بیش از 1500 WordPress Meetup Groups وجود دارد. در سراسر جهان نیز. به احتمال زیاد، یکی در نزدیکترین مرکز جمعیت به خانه شما وجود دارد. به‌علاوه، یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های Meetup این است که می‌توان آن‌ها را با مضمون موردنظر قرار داد. به عنوان مثال، بسیاری از گروه‌های Meetup رویدادهایی را به طور خاص برای پیش‌نمایش ویژگی‌های جدید هیجان‌انگیز یا توسعه انواع خاصی از برنامه‌ها خواهند داشت. بنابراین، اگر موضوع خاصی وجود دارد که به آن علاقه دارید، حتماً برنامه‌های ملاقات را زیر نظر داشته باشید تا ببینید آیا به زودی ارائه می‌شود یا خیر.


واقعاً، اگر شما علاقه‌ای به وردپرس فراتر از مرحله سرگرمی دارید، دلیلی وجود ندارد که حداقل در یک جلسه شرکت نکنید. و واقعاً، شما باید در رویدادهای WordCamp نیز شرکت کنید. من نمی توانم به اندازه کافی آنها را توصیه کنم.

اطلاعات مربوط به گردهمایی یا کنوانسیون وردپرس که می‌خواهید به اشتراک بگذارید؟ آیا چیزی را از دست دادم؟ یا شاید شما یک حافظه سرگرم کننده WordCamp یا توصیه ای دارید که می خواهید به اشتراک بگذارید؟ در نظرات به من اطلاع دهید!

تصاویر WordCamp: Morten Rand-Hendriksen ، ایوا بلو، جاش هالت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا